Thursday, September 10, 2009

"DAS IST EIN BINGOoooO"

Long time no see ! (^^)

Actually I was off for my trip to Nighty's house, in Vence near Nice (south of France). It's a really cute city, and I had lot of fun ! Plus a week with my beloved Nighty was just wonderful ♥
Time passed so fast, it was like a little segment of time, really.

Nighty I miss you ( ;___;)/ *sob*
Also I miss her parents who are very sweet, and her pets (Divaaa !). OH, AND HEAT. D:

I'm in a very melancholic mood now. But thanks to the pictures I took, I have beautiful memories ! ♥

Here some, but I have over 80 photos ! (**)

LOL we tried a LIFE Hetalia version. Well, we didn't have white Tshirt actually, so we did with what we had XD;
Ladies & gentlemen, please Francis and Raivis !










4 comments:

Lady Hermes said...

MUHAHA Night en France <3

megu said...

Ouais, elle rox \o/

(tu connais mon blog, toi ? o_o; )

Au fait, sur msn j'avais essayé de te passer les photos mais tu ne répondais pas ;;" je reessayerai une autre fois ! ♥

Lady Hermes said...

Je connais tout, moi u__u Sache le, ma petite.

Ben j'avais accepté et ça marchait pas, puis tu répondais plus °° J'ai du planter...

megu said...

*prévenue °° *

Ah ? j'vais rien reçu...MSN. C'est une pute la plupart du temps u_u;;
Bah, pour faire plus simple je t'enverrai via mail, ou par lien mediafire o/

*hugs X) *